Naglašavamo da ovaj case nije ograničen na studente Efos-a, već za sve stuudente.
20.04.2012. – 08.05.2012. – Prijava teamova
03.05.2012. – Uvodno predavanje od strane Zagrebačke pivovare (dvorana 2 u 13:15)
04.05.2012. – 25.05.2012. – Razrada rješenja
04.06.2012. – Objava finalista koji će prezentirati svoje radove
11.-15.06.2012. – Prezentacije finalista i objava pobjednika
PRAVILA NATJECANJA:
- Prijaviti se mogu sve osobe sa statusom studenta (redovni i izvanredni) putem e-maila na: projekt180@ozujsko.com bez obzira na fakultet na kojem studiraju (s naznakom”PROJEKT 180 – CASE STUDY”)
- U jednom teamu mogu biti najviše 4 studenta
- Komunikacija o tijeku natjecanja vrši se putem e-maila
- Odluku koji je team ponudio najbolje rješenje donosi žiri Zagrebačke pivovare (sastavljen od tri čllana komisije)
- Zagrebačka pivovara pripremiti će izjave o povjerljivosti podataka ili autorskim pravima za studente natjecatelje
- Najbolji radovi biti će nagrađeni od strane Zagrebačke pivovare
- Finalisti će prezentirati svoja rješenja, objasniti koja priča stoji iza njihovih radova i zašto je baš njihov rad najbolji
- Pobjednici case study-a osvajaju 10.000,00, 5.000,00 i 2.500,00 kuna kao nagradu (prva tri tima)
Tema: Osmisli Ožujsko kampanju i aktivnosti usmjerene na studente
Obavezni elementi projekta:
- istraživanje na kojem se temelji kampanja
- prijedlog kampanje i integracija poruke kampanje kroz različite medije (tv, radio, web,
Facebook)
- ciljevi kampanje
- prijedlozi sponzorstava, projekata i aktivnosti usmjerenih na studentsku i ostalu mlađu
populaciju (18-24)
- prijedlozi aktivnosti na fakultima i studentskim centrima
- prijedlozi suradnje sa studentskim udrugama
Elementi koje bi bilo dobro obuhvatiti:
- aktivnosti na Ožujsko web stranici
- aktivnosti na Ožujsko facebook stranici
- viralne aktivnosti (OOH, youtube…)
Nagrade:
1. MJESTO – 10.000 Kn
2. MJESTO – 5.000 Kn
3. MJESTO – 2.500 Kn
- Facebook event - facebook.com/events/258036117625343
Nema komentara:
Objavi komentar