Projekt 180
Ožujsko Case
study
U organizaciji SZEFO-a u sklopu Projekta 180, organiziran je prvi
masovni case study. Ovaj case study je organiziran u suradnji sa Zagrebačkom
pivovarom, koja je u zamjenu za kvalitetna rješenja ponudila financijsku nagradu.
Nagrade su iznosile 10.000,00 kn za najbolje rješenje,
3.000,00 kn za drugo mjesto i 2.000,00 kn za treće mjesto. Tema je bila “Ožujsko glazbena kampanja i promocije“.
Neki od obveznih elemenata projekta su bili - istraživanje na kojem se temelji kampanja,
prijedlozi glazbe/bendova uz koju bi se kampanja vezala, prijedlog smjera
kampanje (sponzorstva velikih koncerata, turneja, demo bendova ili nešto drugo),
prijedlozi promotivnih aktivnosti u kafićima i dućanima, glavna poruka kampanje
(Žuja zakon), integracija glavne poruke kampanje kroz različite medije (tv,
radio, web,…), ciljevi kampanje.
Case study je bio organiziran na
način da je početak komunikacije bio putem plakata na fakultetu. Komunikacija je započela 15.03., nakon
koje su uslijedile prijave timova putem maila. Uvodno predavanje je bilo
održano 29.03. u sklopu kolegija Urbana ekonomija, u suradnji sa prof.dr.sc.
Maja Lamza-Maronić. Nakon uvodnog predavanja, studentima je omogućeno još 5
dana kako bi se prijavili za sudjelovanje.
Nakon prijava, timovi su počeli sa
razradom svojih rješenja. Razrada je
trajala od 01.04. do 25.04., do kada je bio kranji rok za predaju rješenja
Zagrebačkoj pivovari. Bitno je naglasiti da su se mogle prijaviti sve osobe sa
statusom studenta ( redovni i izvanredni ), bez obzira na fakultet na kojem
studiraju. Timovi su mogli imati maksimalno 4 studenta. Nakon što su svi radovi
bili poslani, ocjenu su donosili zaposlenici Zagrebačke pivovare, odnosno žiri
sastavljen od 3 člana.
Nakon ocjenjivanja, pobjednička 3 mjesta su osvojili
sljedeći studenti :
1.
Alen Pekić,
Alen Adžić i Luka Mačešić : Ožujsko
glazbena kampanja
2.
Sanja Lukač,
Jelena Kopijarević, Josipa Rosandić i Ivan Zeko-Pivač : Moto Festival – glazbena točionica
3. Ana
Miletić, Tin Horvatin, Domagoj Mrkonjić, Tomislav Klobučar : Žujin stan
Navedena
rješenja i ideje možete pogledati na našoj službenoj web stranici : http://www.sz-efos.com/proglasenje-pobjednika-ozujsko-case-study/
.
Izuzetno nam je drago da smo bili u
mogućnosti ugostiti Zagrebačku pivovaru i istovremeno omogućiti studentima rad
na stvarnim slučajevima, uz mogućnost za unovčavanje dobre ideje. Nadamo se da
će ovakav oblik suradnje biti nastavljen, te da ćemo svake godine moći
omogućiti studentima slične aktivnosti.
Autor
: Marko Weber
Nema komentara:
Objavi komentar