Projekt180

nedjelja, 13. svibnja 2012.

P180 Ožujsko CS 2011.


Projekt 180        
Ožujsko Case study

            U organizaciji SZEFO-a u sklopu Projekta 180, organiziran je prvi masovni case study. Ovaj case study je organiziran u suradnji sa Zagrebačkom pivovarom, koja je u zamjenu za kvalitetna rješenja ponudila financijsku nagradu. Nagrade su iznosile 10.000,00 kn za najbolje rješenje, 3.000,00 kn za drugo mjesto i 2.000,00 kn za treće mjesto. Tema je bila “Ožujsko glazbena kampanja i promocije“. Neki od obveznih elemenata projekta su bili - istraživanje na kojem se temelji kampanja, prijedlozi glazbe/bendova uz koju bi se kampanja vezala, prijedlog smjera kampanje (sponzorstva velikih koncerata, turneja, demo bendova ili nešto drugo), prijedlozi promotivnih aktivnosti u kafićima i dućanima, glavna poruka kampanje (Žuja zakon), integracija glavne poruke kampanje kroz različite medije (tv, radio, web,…), ciljevi kampanje.


Case study je bio organiziran na način da je početak komunikacije bio putem plakata na fakultetu. Komunikacija je započela 15.03., nakon koje su uslijedile prijave timova putem maila. Uvodno predavanje je bilo održano 29.03. u sklopu kolegija Urbana ekonomija, u suradnji sa prof.dr.sc. Maja Lamza-Maronić. Nakon uvodnog predavanja, studentima je omogućeno još 5 dana kako bi se prijavili za sudjelovanje.
           
            Nakon prijava, timovi su počeli sa razradom svojih rješenja. Razrada je trajala od 01.04. do 25.04., do kada je bio kranji rok za predaju rješenja Zagrebačkoj pivovari. Bitno je naglasiti da su se mogle prijaviti sve osobe sa statusom studenta ( redovni i izvanredni ), bez obzira na fakultet na kojem studiraju. Timovi su mogli imati maksimalno 4 studenta. Nakon što su svi radovi bili poslani, ocjenu su donosili zaposlenici Zagrebačke pivovare, odnosno žiri sastavljen od 3 člana.

            Nakon ocjenjivanja, pobjednička 3 mjesta su osvojili sljedeći studenti :
     1.      Alen Pekić, Alen Adžić i Luka Mačešić : Ožujsko glazbena kampanja
    2.      Sanja Lukač, Jelena Kopijarević, Josipa Rosandić i Ivan Zeko-Pivač : Moto Festival – glazbena točionica
     3.      Ana Miletić, Tin Horvatin, Domagoj Mrkonjić, Tomislav Klobučar : Žujin stan
Navedena rješenja i ideje možete pogledati na našoj službenoj web stranici : http://www.sz-efos.com/proglasenje-pobjednika-ozujsko-case-study/ .
            
Izuzetno nam je drago da smo bili u mogućnosti ugostiti Zagrebačku pivovaru i istovremeno omogućiti studentima rad na stvarnim slučajevima, uz mogućnost za unovčavanje dobre ideje. Nadamo se da će ovakav oblik suradnje biti nastavljen, te da ćemo svake godine moći omogućiti studentima slične aktivnosti.

Autor : Marko Weber

Nema komentara:

Objavi komentar